perjantai 3. lokakuuta 2014

Syyskuun lempparit

Näitä lempparit -postauksia näkyy nykyään aika monessakin blogissa ja ajattelin itsekkin tämän olevan ihan kiva postausidea! Lähdinkin siis eilen kuvailemaan omia lemppareitani:


Dependin harmaabeigen lakan ostin taannoin Ideaparkin Cubuksesta vaivaisella eurolla. Todella hyvä löytö, sillä väri on mielestäni ihan täydellinen. Sopivan neutraali omaan makuuni. Todella hyvä syksy/talvi väri.  /  Tämä harma huivi on ehdottomasti yksi mun käytetyimmistä huiveista, ihan vuoden ympäri. Leevi osti huivin mulle muistaakseni viime vuonna, kun kyllästyi siihen, että lainailin koko ajan hänen harmaata huiviaan. Ratkaisu oli siis tietenkin hankkia mulle oma! Tämä on siis H&M miesten puolelta hankittu ja haluaisin sen ehdottomasti myös muissakin väreissä.


Pari postausta sitten vilahtanut Maybellinen Fit Me -meikkivoide on noussut kyllä ihan mun ykkös meikkivoiteeksi. Tämän ostoa jatkan varmasti ensimmäisen putelin tyhjentyessä. Käyn varmaan ostamassa tässä joku päivä vielä saman merkin poskipunan ja peitepuikon, puuterihan multa jo voiteen lisäksi löytyikin. / Mun uudet silmälasit! Tykkään näistä ihan hirmuisasti. Mun vanhat 5th Avenuen lasit olivat mulle liian painavat, eivätkä useat säätöyritykset tehneet laseja yhtään mukavemmiksi. Päädyttiinkin sitten optikon kanssa vaihtamaan tilalle ihan uudet kehykset. Uusiksi kehyksiksi valitsin Björn Borgin punaiset metalliset. Nämä sekä tuntuvat että näyttävät kevyiltä. Tykkään :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti