torstai 16. lokakuuta 2014

Hiusinspiraatiota

Me ollaan koko perheen kesken menossa ensimmäinen päivä marraskuuta Maskuun moikkamaan mun iskää ja hänen vaimoaan. Siitä on jo jonkin verran aikaa, kun ollaan viimeksi heidän tykönään käyty, mutta vierailulla on myös toinenkin syy. Isän vaimo on siis parturi-kampaaja yrittäjä ja on viimeisen neljän vuoden aikana monesti laittanut mun hiukset. Lopputulos on aina ollut juuri sellainen kuin olen toivonut! Parin viikon päästä lauantaina olisi siis taas tarkoitus hieman fiksata mun hiuksia, leikata ja värjätä. Tarkoituksena olisi siis tehdä väripesu ja saada pois viimeisetkin kuparin rippeet Color Maskin jäljiltä. Uuden värin sen sijaan olisi tarkoitus olla mahdollisimman lähellä omaa luonnollista väriä, eli sitä maantienharmaata. Joku saattaa vähän ihmetellä tätä värivalintaa, mutta itse tykkään tuosta juurikasvu väristä! Jottei kuontalosta tulisi liian tylsää, aiotaan käyttää vielä Davinesin Flamboyage -tekniikkaa ja näin saada hiuksin hieman eloa. Pituudesta ei ole tarkoitus luopua, kunhan saan latvoista huonot pois ja päälle pientä kerrostusta. Ideaali lopputulos olisi siis jotain tämän suuntaista:

kuvat Google
Toivottavasti nämä seuraavat kaksi menisivät nopeaan, en millään jaksaisi odottaa. Ihana päästä pitkästä aikaa hemmoteltavaksi, sen mä olen kyllä ansainnut! Uudesta tukkalookista tulen varmasti laittamaan varmasti tänne blogin puolellekkin kuvia :)

4 kommenttia:

  1. Oih tollaset hiukset on aivan ihanat :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mitä kyseinen tekniikka tarkoittaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseessä on siis värjäystekniikka, jolla yleisimmin tehdään vaaleita raitoja. Näetkö kuvissa olevat vaaleat raidat? Flamboyagella saa juurikin tuollaisen lopputuloksen. Sitten on tietty myös ombre värjäys ja balayage, joilla kaikilla lopputulos on suurinpiirtein samanlainen, kannattaa googlata :)

      Poista