keskiviikko 17. syyskuuta 2014

21v & Synttäripäivän asu

Moikka! Mulla olikin maanantaina 15. päivä synttärit ja nyt oon 21-vuotias! Viime viikonloppuna käytiin ensin lauantaina kolmistaan Rossossa syömässä ja sunnuntaina mentiin vielä äidin ja isäpuolen kanssa Huittisiin mummulaan kakkukahveille, meillä on nimittäin mummun kanssa sama syntymäpäivä! Illalla käytiin vielä porukalla Nokialla keilaamassa. Tänä viikonloppuna Leevin vanhemmat vie meidät vielä ulos syömään ja siinä onkin sitten mun synttärit juhlittu. Leevikin täyttää vuosia heti lokakuun alussa, joten veikkaan että mennään sitten vasta kahdestaan kaupungille juhlistamaan meitä molempia. Lahjaksi sain pääosin rahaa, mutta myös vaatteita, lahjakortin, suklaata ja kosmetiikkaa. 

Vaikka maanantai olikin juhlapäivä, oli se muuten kaikin puolin ihan normaali ja täynnä tekemistä. Aamupäivällä lähdin viemään Jepaa 12 kerhoon ja palasin sitten kotiin siivoamaan, pyykkäämään, lukemaan kokeisiin ja käymään suihkussa. Kolme tuntia yksin kotona hurahtikin nopeasti ja kolmelta olin hakemassa jäbää kotiin. Eipä siinä sitten kerinnyt kuin tekemään ruuan ja syömään, kun oli taas aika lähteä. Leevi tuli vähän vaille viisi kotiin ja mä painelin samalla oven avauksella kouluun. Tunnin jälkeen piti käydä vielä kaupassa ja kello olikin jo melkein kahdeksan kun pääsin kotiin. Ei ollut siis ainakaan tekemisestä puutetta! Illalla 11 aikaan, kun Jerry oli saatu pitkän kiukuttelun jälkeen nukkumaan, päästiin Leevin kanssa istuskelemaan rauhassa sohvalle skumppalasien kera. 
Sellainen oli siis mun juhlapäivä! Loppuun vielä päivän asua (lavastettuna taas kerran..) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti