keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

b-day wishlist

Heippa lukijat! Vaikka mun synttäreihin on vielä 2 kuukautta, tuppaa aika menemään niin nopeasti, että kohta sekin päivä koputtelee ovella. Vaikka itse sanonkin, koen olevani sellainen ihminen kelle on äärimmäisen helppo ostaa lahjoja. On kyse sitten syntymäpäivästä, joulusta, ystävänpäivästä, kuukausipäivästä yms. Johtunee ehkä siitä, että mulla on aina selkeät toiveet ja visiot siitä mitä haluan ja ilmaisen ne kyllä suoraan! ;) Tässä hieman mun toivelistaa:

kellot:
kors

Toiveissa olisi siis mm. Michael Korssin kello ja nämä kolme mallia iskee muhun todella paljon!

kengät:

flats

Toivelistalla on myös jonkinmoiset ballerinat, Tory Burchit ja Stylesnobit lämmittää tässä tapauksessa mun sydäntä eniten.

aurinkolasit:


rayban



Kauan haaveillut RayBanit olisivat muutenkin kuin ulkonäkönsä puolensa hyvät! Koen että nuo hennesin ja ginan halppis lasit menevät vuoden aikana ainakin 5 kertaa rikki ja omassa mielessä koen että sillä hintaa mitä raybaneja myydään voisi saada astetta laadukkaammat lasit, korjatkaa tyhmää :)

sekalaiset: 

misc.


Rakastan kaikkea kimaltavaa joten kaikki kyseisen ominaisuuden omaavat korut kelpaavat paremmin kuin hyvin! Toinen asia mihin olen rakastunut on tuo Viktor & Rolfin Flowerbomb hajuvesi joka on ehkä parhain tuoksu koko maailmassa. Viimeisimpänä, valehtelematta paras ripsiväri mitä olen kokeillut, Helena Rubinsteinin Lash Queen Feline!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti