perjantai 28. maaliskuuta 2014

Kuulumisia

Vitsi mä oon niin huono keksimään näihin postauksiin mitään otsikoita. Moneskohan "kuulumisia" tääkin jo on!? 
Viime päivät on menny ihan normaalia päivärytmiä mukailen. Ollaan oltu Jepan kanssa päivät kotona kahdestaan kun Leevi on ollut tekemässä töitä. Ollaan sitten yhdessä leikitty, katseltu telkkaria ja kuunneltu musiikkia. Kylvyssä tai suihkussa on Jerryn myös ihan pakko käydä useampi kerta viikossa. Sitten kun Leevi tulee iltapäivällä kotiin me ollaan yleensä lähdetty käymään jossain ulkona ja käyty samalla tarvittaessa kaupassa. Jerry on muuten ihan tässä viime viikkojen aikana lakannut nukkumasta päiväunia. Ennen meillä nukuttiin noin 1-2h päikkärit aina kerran päivässä, mutta nyt poikaa ei saa ilveelläkään nukkumaan. Eikä Jerry kyllä päivisin vaikuta yhtään sen väsyneemmältä vaikka unet ovat jääneet välistä. Yölläkin nukutaan ihan sen sama vanha tunti määrä. Toivottavasti päikkärit nyt ei ihan vielä jää pois.
Koulussa olen edelleen ja tässä jaksossa mulla on vain yksi kurssi ja tunteja mulla on vain tiistaisin ja torstaisin viidestä puoli seitsemään. Ei siis mitään kovin rankkoja kouluviikkoja! Ensi jaksossa, eli lukuvuoden viimeisessä ei taida mulla silloinkaan olla kuin pari matematiikan kurssia, joten aika kevyellä laskulla mennään kohti kesälomaa. Ensi viikon aikana pitäisi tulla muuten alustavat yo-kokeiden tulokset, vähän kyllä jänskättää että mitä sieltä tulee. Eniten odotan sitä englannin tulosta..
Kampaajallakin muuten tuli käytyä tuossa viime viikonloppuna. Se olikin vähän hermoja raastavampi keissi. Mulla on hiuksissa tosi paljon punapigmenttiä, joten ymmärtääkseni sellainen tuhkansävy on astetta hankalampi toteuttaa mun tukkaan ilman, että se menisi ihan vihreäksi. Noh, niinhän siinä kävi, että hiukset taittoivat kampaajalta lähtiessäni aika paljon vihreään. Kampaaja kuitenkin antoi mulle kotiin Color Mask sävyte hoitoaineen värissä Coffee ja lähdin tyytyväisenä kotiin. Ainoa ongelma oli, että Coffee sävy oli tarkoitettu tummanruskeille ja mustille hiuksille... Hiukseni olivat siis vaalean ruskeat... Laitoin Color Maskin tyytyväisenä suihkussa hiuksiin, mutta pesun jälkeen hiuksia föönaillessa tilanne oli vain pahentunut. Hiukseni olivat ihan mustan myrkynvihreät harmailla läikillä. Kyllä siinä poru pääsi ja soitinkin samantein äitipuolelleni joka sattuu olemaan ihan älyttömän lahjakas kampaaja! Hän neuvoi alkuun kokeilemaan syväpuhdistusta fairylla, mutta sävyte oli liian tiukassa. Kurvasin sitten kovalla kiireellä lähimpään S-markettiin ostamaan äitipuolen avustuksella hiusväriä joka edes vähän pelastaisi tilannetta. Olin nimittäin sinä samana iltana lähdössä tyttöjen kanssa viihteelle ja kuontalo ei kyllä ihan ollut siinä kunnossa, että sitä olisi voinut viedä ihmisten ilmoille :D Tosiaan, kaupan väri hieman jelppasi, mutta aika vihreä tukkani vielä oli. Onneksi sain uuden ajan samalle kampaajalle heti maanantaiksi, jolloin hiustilanne korjattiin. Mulle tehtiin sitten hellävarainen vaalennuspesu ja laitettiin päälle kevyt hieman punertavampi väri. Nyt hiukseni ovat juuri sen väriset kuin alunperin halusinkin: juuresta hieman tummempi suklaanruskea ja latvoja kohden hieman vaaleampi. Hiusvärit on kyllä vähän kinkkisempi juttu, mulla varsinkin kun sitä punapigmenttiä kerta on, ja itse olen aina halunnut sellaisen kylmän tuhkamaisen värin.  Nyt olen kyllä alkanut lämpenemään sille punertavalle sävylle ja ensi kerralla pyydänkin varmasti laittamaan sitä vielä enemmän!

Loppuun vielä muutama kuva eiliseltä kauppareissulta, ettei tästä nyt tulisi pelkkä tekstipostaus :)


Jerryn vatteet:
pipo ja collegepusero H&M
takki ja housut KappAhl
kengät Converse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti