maanantai 2. huhtikuuta 2012

20 asiaa itsestäni

Lyhemmittä puheitta:

1. oon ainoa lapsi
2. pituutta löytyy 164cm
3. kaiken tän hiusvärin alla piilee oikeasti punapää
4. lempiväri, ehdottomasti valkoinen!
5. mulla on tatuointi
6. mulla on ollut myös meduusa-lävistys, onneksi ei enää, se oli hirvee
7. oon tosi tosi tempperamenttinen
8. suutun helposti
9. ylipäätään mun luonne on hyvin hankala :D
10. ja välillä mietin miten ihana Leevi on, kun se jaksaa kattella mun kiukuttelua
11. mua ärsyttää ihmiset jotka esim. kaupassa tukkii koko käytävän ja kun yrität mennä ohi, ne ei tee elettäkään väistääkseen
12. en tykkää hiusteni pituudesta, joten pidän ne aina ponnarilla
13. yksi raskauden kivoista puolista on syödä, kaikkea, paljon :D
14. raskaudesta puheenollen, en malta odottaa että tää pikkupallero syntyy <3
15. oon maailman onnellisin tyttö, kun mulla on Leevi <3
16. oon asunu Texasissa 2 vuotta
17. oon äitintyttö
18. rakastan siipiä!!!!
19. tykkään sisustaa ja tän takia meen aina ihan hulluks kaikissa huonekalu- ja sisustusliikkeissä
20. mulla on ollut ala- ja yläasteella akne

Siinä ne nyt sitten oli :)

Ja hei! Te ootte tosi vähän laittanu mitään kysymyksiä, nyt tsemppiä että saan ees jonkinmoisen postauksen aikaan :)!!!!!

2 kommenttia:

  1. vau! millaista oli asua texasissa? minkä takia muutitte sinne?


    xx Heidi Caterina

    P.s Käy kurkkaamassa mun muotiblogiin, SearchingforLBD.blogspot.com, joka perustuu asukuviin ja muotia liittyviin ilmiöihin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katso mun vastaus tosta vastauspostauksesta :)

      joo pitääkin käydä lueskelemassa!

      Poista