keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

hiuksista

ihan masentaa kattoo näitä kuvia...

Mulla on itselläni ollu vaikka kuinka monta kertaa ihan huiman pitkät hiukset, mutta aina oon ne tyhmyyspäissäni leikannut lyhyeks. Nuorenpana ne kasvoi onneks takasin, mutta nyt mä oon jääny jumiin näihin olkapään pituisiin :( onneksi on hiustenpidennykset! Mulla on ollut clip-onit nyt 3 kertaa ja oon ollu niihin tosi tyytyväinen. Tykkään kun ne ei vaurioita hiusta niin paljon kun sinetit ja ne saa koska tahansa pois. Teippejä oon joskus harkinnut, mutta aina oon päätyny noihin klipsuihin, juurikin sen takia että ne voi ottaa yöksi irti ja laittaa sitten halutessaan taas aamulla. Jokaiset clip-onit oon aina tilannut eri paikasta ja korokkeelle on pakko nostaa nuo Hairtraden pidennykset! Ihan huippu laatua. Ajattelin kuitenkin nyt vaihtelun vuoksi katsoa jos eBaysta löytyisi jotkut. Joten, kysynki nyt teiltä..
Ootteko te tilannut eBaysta clip-on pidennyksiä? Minkä laatuiset ja hintaiset ne ovat olleet? Laittakaa vaikka linkkiä kommenttiboksiin! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti